tisdag 12 juli 2011

snorig x1000, shoppat x1000 glad till 100 %

HEJHEJ!
snacka om att jag är glad hittat dö mycket på rean på hm!
Asså älskar butiken & älskar pengar ! ;)
Fick, ett par shots , två jumpsuit, en magtröja, ett par jeans leggins, ett läppglas, ett naglack, och en bikinitopp!  så snart ska vi äta lunch sen ska vi åka till mosters kompis, och jag sätter på mig min gula jumpsuit och går med den och slappar hela kvällen hos dom!
Finns på mobilen, och bilder kommer när jag kommer hem och har min dator, tänkte skriva lite priser!

Shots: 30 :-
Magtröja: 75 :-
Läppglans: 10 :-
Jumpsuit ( gul ) : 50 :-
Jumpsuit ( blå & vit ) 99 :-
Jeansleggins: 50 :-
Nagellack: 20 :-

Det va nog allt och är dö nöjd!
Moster köpte även shotsen och Magtröjan! Tacktack <3

Have it nice, and mabey i see you later! ;)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar