onsdag 27 juli 2011

hemkommen ifrån sjukhuset..

hejhej! hemkommen ifrån sjukhuset.. Snacka om att Fanny inte är 100 ! Doktorerna kom in och snackade med henne! Innan vi åkte upp till henne, jag Maria och Fannys lillasyster så åkte vi förbi coop, jag handlade en tidning och en choklad till Fanny.. Men som sakt, om hon ska opereras så får man ju inte äta något innan!
men nu är jag hemma, Daniel Fannys pappa stjussade hem mig.. Fanny skulle sova och hon ville ta det lugnt så jag åkte hem !
Men hoppas allt blir bra med henne.. Tagit bilder på henne med telefonen men hittar inte sladden man kopplar in den med!
& så har hon en vagn med dropp på & en sladd med vätska för att hon får ju inte äta...! gumman ! :'( ♥
Tog bilder med camen ifrån telefonen så dom blir ju som dom blir ! ;p





HAHA JÄVLIGT DÅLIGA! Men ni kanske ser att det är Fanny iallafall!?

puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar