onsdag 27 juli 2011

det gör fan ont i mig när jag vet att du inte mår bra!

hej, min morgon va jävligt lugnt tills jag läser på Facebook att världens underbaraste kompis är på sjukhuset då fick jag panik, och ringde till Maria - Fannys Mamma! Fanny som ligger inne på barnavdelningen pga blindtarmen inte är som den ska.. så det blir väl typ att operera bort den... Fy fan, vill va hos dig nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Jävla sjukhus att man inte får komma direkt istället för en tid... Och den tiden man ska komma ska jag komma prick den och stanna tills man inte får mer... :'(
Hoppas allt är bra Fanny! :( ♥
om du ser dethär så är du den bästa som finns älskardig!
Drar mig ut till stranden och åker raka vägen hem när man får komma in och hälsa på henne! :(



jag tror eller rättare sagt jag vet '' bästisar LIVET ut '' ♥




puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar