fredag 22 juli 2011

Å HERRE MIN SKAPARE VILKEN KVÄLL / NATT!

Go'morgon!
Sitter fan och skakar fortfarande, vilket jävla väder igår!
Trodde fan jag skulle dö av tjut! Fy fan vad jag tjöt.. Jag Moster och Nora låg i min säng och snackade när det bara BOMPAR till! Snacka om att åskan va över oss.. Och då så gick Nora och drog ut alla sladdar, jag satt bara där och va dö rädd!
Sen så gick vi ner till Mamma som satt i soffan! Sen så börjar det blixtra och jag ser hur himlen bara blinkar 24/7! Jag fick panik, gick och satt mig under ett täcke och bara grät! Sen så började jag räkta ett tusen ett.. Och jag hann nog inte räkna till 5 varje gång det blixtra till!
VÄRSTA NATTEN PÅ LÄNGE!
Sen så typ stjussa vi hem Moster Nathalie, och det va nicigare att åka bil när det åska än att sitta inne i ett trä hus! Och sen när vi kom hem hade det typ slutat klockan va typ halv 1 eller något! Jag kunde ju inte sova själv när det bara dundrade så sov inne hos syster!
Aah, snälla ge mig ALDRIG detta väder igen! Det är sommarlov ? ;o

Idag tror jag det blir att va med Fanny! ;)


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar