onsdag 6 juli 2011

finns inte ord till hur mycket jag saknar dig....

God morgon !
Idag så vaknade jag vid klockan kvart över 10! Ett under, sedan skolan slutade och det blev sommarlov har jag sovit till halv 12 typ!
Men aja, sen när jag vakna körde jag lite Angry Birds med Fanny!
Och sedan så åt vi frulle med Fannys Mamma och Lillasyster.
Och nu sitter vi här och GLOR in i dataskärmarna! xd De är nog vårat liv! ;p
Och idag så vet vi inte vad vi ska göra, skitväder skulle jag vilja säga... ;/
Så blir nog bara att chilla, Fanny skulle till sin mormor och rensa ogräs, för att hon ska till Linköping imorgon och shoppa med sin mamma och familj, och då ville hon ha mer pengar...... (y)
Men imorgon blir det Moa.. Och vi ska ut till Figge vid halv 10 får vi se om jag är glad imorgon när jag behöver vakna typ halv 9 för att fixa mig.. ;p
Ha de så bra så syns vi sen!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar