söndag 10 juli 2011

Ibland finns det svåra stunder...

varje gång jag ser dig le mår jag bra..
varje gång jag hör ditt namn mår jag bra..
varje gång du pratar med mig mår jag bra..
varje gång jag får ett sms av dig mår jag bra..

men varje gång när jag vet hur du känner vet jag inte vart jag ska ta vägen.. De finns ingen plats in till allt de bra! Jag bara hör skrik och längtan efter dig.. Du betyder mer än ord kan förklara.. Du finns alltid där när jag ska få mig själv att tänka på något bättre.. Varje gång när jag ska prata med dig finns det inga ord.. Du är så jävla underbar! Jag bara önska att du kan säga ord till mig och mena det.. Men mina tårar rinner när jag inte ser dig, när jag inte hör dig och när du aldrig förklarar!
Jag tror jag inte att jag alltid kommer älska dig... Men så underbar som du är så gör jag det garanterat nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar