lördag 30 juli 2011

jag trodde aldrig att jag skulle säga de här men vi värkar ha glidit ifrån varandra...

hejhej! klockan är runt 11.. Skulle spela in låt idag, men vi va på stan hela jävla dagen så blir det imorgon istället.. Vi vet inte om Moa åker hem imorgon eller om hon stannar så länge som vi ska stanna till Tisdag morgon! HOPPAS DET.. Men iallafall på Tisdag ska jag va med Moa Oscar och Oskar! (y) ♥  Låter rätt nice, vi får seeeeeee vad vi hittar på!! ;) ♥ Nora & Moa ligger och kollar på '' Älska Mig '' hemsk film, efter som att Moa gråter så är det nog inte världens bästa film! ;p
igår somnade vi vid klockan kvar över 2! och det blir det typ idag med... Vi ringer väl och snackar lite med Oskar & Harald som vi gjorde igår! ;))) ♥

Auu iallafall, så har det varit 2 helt grymma dagar med världensbästabrud! Vill inte att min helg ska sluta med att hon åker hem.. :'( ♥ menmen....

aja, godnatt på er sötisar! ;* ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar