onsdag 20 juli 2011

GE MIG ALDRIG DENNA DAG IGEN! TACK!!

jaallabloggläsare!
Kom hem nyss, skulle sovit hos Isabelle men ALDRIG säger jag bara!
Detta va nog VÄRSTA kvällen i hela mitt liv.. Hur man ens kan bete sig såhär kan jag inte förstå! du gör mig bara tjutfärdig människa!
Hela kvällen va helt PISSOFF!
Ge mig aldrig denna kväll igen.. Hoppas att du snart iser att du inte kommer kunna prata med mig mer. Att jag kommer vända ryggen till varje litet ord du pratar med mig!
du har gjort mig ledsen och förbannad!


Men nu ska jag ta och förklara för er vad jag och Fanny gjorde istället, jag lovar hon är en av dom bästa som finns i mitt liv, jag har alltid kul med dig, du finns alltid där för mig.. Tack för du finns älskade b-vän, utan dig skulle jag nog inte va så stark som jag är idag! Men vi gjorde inte så mycket... Tog dööö fina kort, IDAG IGEN !;) ♥
Imorgon ska jag följa med henne till Anna som ska fota Fanny! ;) Kommer nog bli dö bra bilder damn! ;)

ha det så bra och tack för dagen Fanny!


puss

1 kommentar: