torsdag 14 juli 2011

Ja, andvänder man fel saker får man väl skylla sig själv ?

Hejhej!
Sitter här vid min fasters dator! hon har nyss gjort wook som vi snart ska äta, och idag så vaknade jag av att jag är brun i mina händer, och då får jag min första tanke att jag är skitig, och går upp sakta men säkert och tvättar mig, men det går ju inte bort! Jag får panik så jävla mycket panik att jag börjar tjuta och sedan går in till Pappa! Frågade han om han visste vad som hade hänt då frågade han om jag hade ätit någon medicin emot något, och testat när jag inte är van med det. Och i tisdags så provade jag en ny medicin emot min gräsalergi! Men så slutade det med att jag inte tålde just den medicinen så nu sitter här här med lite brunfläckiga händer!
Men aja, ni ska få 2 cambilder nu tagna snabbt som jag vet inte vad men så ni ser...


Vart 1 men jaja, nu vet ni iallafall vad som hänt mig idag.. Får hoppas attt det snart försvinner!


Kram

1 kommentar:

  1. ojj, ser ut som brun utan sol fläckar.. :/
    Konstigt, krya på dej gummiiz! :)<3

    SvaraRadera