tisdag 5 juli 2011

mina fingrar skriver ner ord som jag aldrig skulle säga med min röst...

hejhej, alla nattdjuuuuuuuur ! :)
Jag vet att klockan bara är ca tjugo i tolv men men! Jag har de inte tråkigt men jo ni vet.. Vet inte vad jag ska göra med väldigt mycket överenergi! xd
Anledningen till att jag bloggar så mycket är för att jag tycker de är döö roligt! ;) Älskar det verkligen, det är ett sätt där man kan få ut sina känslor bara på att skriva på några tangenter! (y)
tänkte berätta lite om vad jag tänker ägna min vecka till så ni vet det, om jag inte är här i svängarna dom här dagarna. ( klart jag ska va, men man vet aldrig om de blir så mycket som idag ;p )
Imorgon ska jag va med Fanny finaste vännen ever ♥♥♥♥ Och vi vet inte vad vi ska göra, typ ta kort, och bada om de e fint väder ;)
På Torsdag, ska jag va med Moa och följa med henne ut till Stallet för att Fota henne och Figge - hennes häst! ♥ Sen så ska vi va med Oskar & Alex! ;)
Och sen blir det att sova hos henne, så ska vi va på Fredag med ;) ♥
Lördag blir det nog att va med Izabelle! Vi gör nog inte så mycket, bara chillar som alltid..
Söndag så beger jag mig till min moster för att va där i en vecka. Så ska jag va med min moster mina kusiner och hennes man i en vecka! Ett stort GILLA på det..
Så ni får ha det så bra så syns vi imorgon för det detta säger jag God Natt.!
Blir kanske ett tidsinlägg sen om jag orkar/vill & inte sover... ;p


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar