lördag 13 augusti 2011

on the outside im happy but on the inside in crying!

Godmorgon ! :)

Sitter här efter att ha ätit frukost... Just nu sjunger min moster, och jag måste säga att hon är grym! ;o ♥
Snackar lite med Moa & vi & våran humor !? -.- ♥
aja, idag blir det att åka till Pappa efter att ha varit hos Moster i ungefär 3 dagar!  ♥
Så ja, imorgon åker vi hem till viken & dit vill jag idag men icke sa nicke här ska det va kvars! Men jag saknar vissa där hemma! :/ ♥♥
Men imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa några härliga brudar men vet inte ett skit än!
Men det är 10 dagar kvar tills vi börjar skolan! ;p alltså det känns ganska nice , med ny klass , nya lärare och ny skola.. Men självklart kommer jag sakna ni vet gamla klassen och alla vi gick med! menmen, jag visste nästan att detta skulle hände menmen... :/

aa, o första dagen lär bli GRYMMAST! varför får ni veta då! :) ♥♥♥









puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar