fredag 12 augusti 2011

hos Moster!

hejhej, efter som att jag inte blogga igår så ska jag ta & förklara lite, vi ( jag & Moa ) sov ju med Oskar Oscar... Onsdag till Torsdag! Vi somna klockan halv 7 & vaknade vid klockan halv 11 av min Mamma som ringde.. DÅ skulle vi åka till Norrköping...  Så jag & Moa cykla hem, sen så åkte vi typ efter en halvtimme..
Måste säga VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL/VÄRLDENS BÄSTA KOMPISAR! ♥
Jag har kommit på att det måste vi göra om! :) (y)

Men sen så åkte vi iallafall till min moster i Torsdags.. & sen så ska vi va här till Lördag.. Så ah,  det blir väl nice.. Fast jag kände mig inte så 100 när jag vaknade klockan halv 11 idag så jag la mig ner och sov igen och vaknade för ungefär en kvart sen!

Men ont i magen, hängig, & huvudvärk.. Det får vi se vart det leder! Tänker slänga upp 2 bilder på min kusin nu!
Byebye






puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar