måndag 8 augusti 2011

Go'morgon världen häääär kommer jag!










Jaa, det är frågan !? 


go'morgon.. Idag vet jag inte vad som händer.. Blir väl att typ ringa någon.. Älskar sånna här dagar då man inte behöver känna att man måste va med någon.. Man kan fråga den man vill! :) ♥
Igår va en döö grym dag iallafall! ;) ♥ Moa, Oskar, Oscar och jag! Vi badade i regnet.. Och Oskar Andersson lura i mig att det fanns tummlare i gamlebyviken! & det läskiga va ju att vi va typ 200 meter ifrån bryggan! Så jag fick  ju paniiik! :/
Så ah, sen drog vi hem till mig, sen på Oscars fotbollsmatch, han va döö grym! ;) Dom spelade mot Vimmerby ithink, och vann med 14-3 ! (y)  Duktiga pojkar! (:

Blir nog att följa med Mamma och systrarna till stan nu, och sen skulle hela familjen ut och plocka kantareller nice! ;) ♥ FAST DET ÄR ÄCKLIGT ! ;P



Aja... Hare så grymt bra nu! ;)) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar