onsdag 10 augusti 2011

grymmaste kvällen på JÄVLIGT länge, tjejer ni gör mig så jävla glad även om jag är ledsen och inte pallar ett skit!

Hejhej, förlåt för dåligt uppdatering men jag hade verkligen dö kul igår.. Jag va med Ebba, Moa, & Nelly! :) ♥
Vi sov hos Ebba, och hade vårat allvarliga cp! ;p Sen när klockan va typ halv 1 så skulle Ebba sova, så hon somna och typ Moa sov lite imellanåt.. Men jag & Nelly låg och snackade om typ allt till klockan va tyyp halv 4 då va det dax att sova... Sen så vaknade vi klockan halv 11! och då drog jag & Moa hem till mig & käkade frulle & sen så cykla vi ut till Figge.. Och där kom vi hem ifrån nyss! Mysigt i stallet måste jag erkänna! :)
Idag ska vi sova hos Oscar jag Moa & Oskar! Det kommer nog oxå bli dööö grymt!

men tack för kvällen Nelly Moa & Ebba! ♥♥ & tack för massa behövligt snack, Moa & Nelly ♥♥♥♥




/ B ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar